Å så tog den slut...

..semestern...  3 veckors ledighet är över.. Tiden har gått fort, det har inte varit det sommarväder jag önskade men jag har haft det underbart!
Känns som man hunnit med en hel del..  Tanken var att det skulle bli lugnt och mycket tid över till att läsa böcker och vila.. Ja, jag har ju iallafall läst ut en bok, det får duga:)
Kom hem från Arvika idag. shit vad jag gillar sommarstugan!! Hur underbart är det inte med sjö precis vid huset, och de sista två dagarna var det ju toppenväder!

Ska skriva lite om vad som hänt denna veckan, eller vi börjar med förra veckan.. Vi bodde ju i Hovsta och det gjorde Danne och Minea också. Så vi var som en enda stor familj. supertrevligt!!:


Ett kallt bad och lite fika vid Lången


Minea, Alva och Ella.. sötisar:)




Jag, Hans, Therese och Kim var på PIP på fredagen och såg Timbuktu och även Looptroop..  Kul som attan:)


Min älskade vän...


Hans o Kimpa framför Looptroop, Är Hans så glad för att
Timbuk gjorde entré och sjöng "mammas gata" här tro??


Timbuktu♥


                          ♥


Vi gillart     ♥



Nä, mina myggbett kliar så och jag är alldeles för trött.. ska fortsätta skriva i morrn förmiddag..    Längtar tills i morrn kväll..Då kommer Hans hem från Säffle. Har inte setts på en vecka, har varit lite jobbigt faktiskt..  men äntligen är det snart söndagkväll:)

Godnatt/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0