Back at the office!!

Jag har inte varit här på ett tag för jag har jobbat i butiken när Madde varit på semester, men nu är jag tillbaka och idag var det lite att göra. Tar hand om reklamationer och en massa fakturastrul, kunder som saknar rabatter osv.. Maila och faxa fram och tillbaka.. Men det är kul!

Ska snart gå och köpa nån lunch, fast jag är inte så hungrig..

Tog bussen till Hovsta igår kväll, tände massa ljus och bäddade ner mig och läste min bok. Hans kom jättesent, hade somnat.. Men jag vaknade till och vi såg slutet på en film vi började kolla på förra veckan; Patrik 1,5. Den var helt ok!

Nu är det ny vecka, jobb, barn, vardag, handla, städa, tvätta, laga mat, lämna, hämta, gymnastik osv..  Ska även styra det som behövs inför resan, växla pengar och så..
Fixade en "att-göra-lista" i morse, men jag tror Hans har mer att göra på den listan än mig:)


Hörs!
/j

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hallå där!

Tack för fin tröja och god deo. Vi kan väl höras innan ni far till underbara Samos. Håller på att få ryggskott :-(

2009-08-31 @ 14:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0