Hur kan man bli så dålig av lite vin?

Hmm...   Självförvållat antar jag men lite orättvist kan jag tycka också..  Drack bara vin och blev tvärdålig..
Hade trevligt hos Eva, massa tjejer, musik och lite tilltugg. Sen var det dags för Strömpis.. Kom in, tog ett varv (ni vet, ett sånt där klassiskt varv runt dansgolvet och baren där nere), gick tillbaka till garderoben, hämta ut jackan och gick ut. Jag och syrran gick till BK men kunde inte ens äta mina chili chese :( För de ville inte stanna i magen..
Gick hem och ringde my love som är i Säffle.. sen somnade jag omgående.. Syrran låg bredvid när jag somna men när jag vaknade i morse var hon inte kvar. Robin hade kommit i natt efter sin hockeynollning, och de hade tagit taxi hem..det hade jag ingen aning om.

Nu har jag två små hundkillar här, en är bara 11 veckor. Deras matte och husse är på Noramarken och behövde barnvakt några timmar. Den lille måste ju kissa typ en gång i timmen. Ska försöka få nåt bra kort på dem men de far ju omkring så det är inte det lättaste.

Ska styra lite hemma, vika tvätt och sånt, sen hoppas jag inte jag behöver vänta för länge på Hans, vill till Hovsta och bara bädda ner mig och kolla film. Hederligt söndagsmys! Passar idag känner jag..


Tack för igår älskade lillasyster, skönt att umgås lite med dig.. o förlåt att jag inte mådde toppen, får köra nyktert nästa gång;)

 

/j





Kommentarer
Postat av: lillasyster

hej min bästa ...du alla har vi varit dåliga =) tänk inte på det..och förfesten va kanon och det är ju alltid den som är bäst pussar

2009-08-31 @ 10:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0