Jodå...det regnar!

Vad är det med detta väder? Varför ska det regna så mycke?
Gör ju bara att man längtar ännu mer till att åka bort, sol..värme...   Ligga på en strand och bada i havet..  Mmmm...




Tisdag idag, vad händer? Är hemma en liten sväng innan jobb. Märkte att en ½-liters flaska med tvål hade vält och runnit ut under badkaret.. så jag har försökt ta bort det men det blir bara skum..mer och mer...
´Vi konstaterade  morse att idag är en sån där dag men bara skulle vilja vara hemma och göra ingenting..  Kanske bädda ner sig och kolla på film eller läsa.. Det vore skönt. Men jag kollade på smhi:s sida nyss och det såg ut att spricka upp till eftermiddagen. Hoppas kan man ju!
Kanske hälsa på Therese och Kim ikväll.. Längesen jag såg Cornelia nu..

Annars har jag lite ångest..för det här med skolan..  Det skulle bara vara så skönt att veta.. JA eller NEJ liksom.. Men nu måste jag ju vänta tills det hela har dragit igång.. försökte ringa skolan igår men det var omöjligt:(

Igår kväll var vi på mys hemma hos syrran och Robin. Gjorde mat och fikade, det var trevligt. De har fått jättefint i nya lägenheten. Känns konstigt att de bor här.. Men bra och roligt såklart! Min första uppgift när det gäller syrran är att få henne att hitta i Örebro och få henne att förstå att det inte är farligt att köra bil i stan;)
Är fan rädd för hennes lokalsinne...




Nu ska jag gå till jobbet, hörs!!
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0