Lovely sunday...

Vilket väder!! Håller på att tvätta och städa, så jag blir inne en liten stund till men sen ska jag parkera mig ute på gräsmattan en stund och få lite av solens strålar på mig..

Var var jag nånstans..jo, i söndags åkte vi ju till Arvika. Veckan där var hur bra som helst, tjejerna har verkligen mått bra. Alva är numera storfiskare, hon älskar att meta! En dag ordnade Tina en barndag, med lekar, tävlingar och skattjakt, det var väldigt uppskattat!
Hann med en tur till Skara Sommarland, strålande sol och en massa folk..lite jobbigt att stå i kö för allt man ville göra men vi hade en bra dag, jag, pappa och tjejerna.
I fredags var vi bjudna på logfest till Tinas bror med familj. Där var det massa god mat och diverse tävlingar. Jag sköt luftgevär och fick pris! Skitkul var det!!


såhär mysigt sov jag i veckan.. Egentligen
syrran och Robins lilla stuga, men jag
la beslag på den:)


Galna barn i tunna...


min abborre jag fick när jag kastade från bryggan
stolt....


Haha..här hade vi kul.. Pappa ser konstig ut:)


Skattjaktsgänget!


Min Ella..


Min Alva..


Min pappa..


Min Tina


Min syster...en myggig kväll..


Mot Skara!





Whiiiiiiii.....


Fiskedags..


Logfestens värdpar Kalle och Ulrika


Jag och lillebror Erik


Nu äntligen ska sista maskinen vara klar... Ska ut och hänga upp den, ta med kaffet och filten och lägga mig en stund..Sen ska jag packa för att åka till Hovsta..  Längtar så tills ikväll....  Ska ha massa mys och gott att äta. Tänk att man kan sakna nån så mycket på en vecka....
Vardag och jobb i morrn...  Måste ha ett samtal med chefen också..  Vet ju inte vad jag ska tro om skolan..är 10e reserv efter andra uttagningen..
Så flyttar ju syrran och Robin hit också!! Syrran ska jobba lite till i Karlstad och kommer pendla ett tag, men det lir bra när de kommer hit, jag lovar bästa, att ångesten kommer släppa snart..

Och så ska vi ju kolla upp det här med utomlandsresa!! ♥



Ciao
/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0