Schleeeeteeen..

..aa shit..  Är så trött nu, inte länge kvar tills jag ska lägga mig känner jag..
Varför är jag sån.. Att bara jag är ledig en dag så tror jag att jag ska hinna göra allt och lite till..  Gick upp strax före 07, sa hejdå till my love som drog o jobba hela helgen.. Sen började jag tvätta, totalt 6 maskiner. Fixade frulle, gick med Alva till skolan. När jag kom hem fick jag för mig att mellan tvättarna är det nog läge att tok-röja i tjejernas rum.Så det gjorde jag! Slängde massa skit.. Välbehövligt, javisst! Men det drog ju ut på tiden, så lunchen blev sen, fick stressduscha för att hinna hämta Alva i tid, gick och handlade till kvällen, tjejerna fick bestämma vad som skulle ätas. Ugnspannkaka! På en fredagkväll?? Jaja..

Sen hem igen, ta upp all torr tvätt, vika och lägga in, städa Pluppens bus, göra klart tavlan, dammsuga av, diska efter lunchen..
Sen kom Alvas gäster. De lekte och jag fixa käk. Ghina kom också och sen syrran.. Som fortfarande är kvar men ligger med feber i soffan och sover..

Jag har precis diskat en gång till, fått tjejerna att somna (tror jag) men det tisslades och tasslades inifrån rummet förut och jag tror de har ställt väckarklockan på ringning mitt i natten..ska de upp och smyga måntro? :)

Dags att borsta tänderna..
natti/j





Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där.. intensiva dagar. Vilken härlig samling tjejer! vad roligt för dem

2009-08-23 @ 19:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0