Tillbaka i skogen!!

Ja, då var jag här igen.. Stugan i Arvika.
Kom hit igårkväll. Pappa och Tina har hjälp syrran och Robin att flytta till Örebro i helgen så igår åkte jag och tjejerna med dem tillbaka..
Väldigt skönt..lugnt och stillsamt.. Men vi ska vara här en vecka och jag kommer bli rastlös..känner det.. Kommer också sakna Hans.. Han och jag har ju hängt varje dag de senaste veckorna så abstinensen kommer vara stor om några dagar.. Det sägs att det är nyttigt att vara ifrån varann lite då och då...men det är inte så kul.. Att längta är drygt..

Tjejerna trivs som bara den. Ikväll har de badat i tunnan, har tyvärr ingen sladd till telefonen med mig annars hade jag kunnat lagt in lite bilder.. Tidigare idag har de fiskat och lekt..
Jag och Tina har lekt skogsmullar och plockat blåbär och några stackars svampar.
Sen ställde jag mig på bryggan och provade kastspöt lite, var många år sen jag gjorde det sist... och vad hände?? Fick napp, en stor aborre på kroken:)  Faktiskt hur kul som helst!!

I morgon hoppas jag på lite mer sol..för idag har det regnat massor..


Återkommer!
/j

Kommentarer
Postat av: Tina

Kul att ni är hos oss i stugan.Ska försöka lära Jenny att vrida av nacken av fisken hon får. Men i går efter att antal glas vin bestämde hon sig, imorgon fixar hon detta.Visst är våran lilla Jenny en stor flicka nu.En sak i tagey nästa projekt blir att sluta tvätta sig efter varje naturupplevelse.Kram till till dig.

2009-08-05 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0