Tisdag kväll..

..sitter i Hovsta och laddar ner lite musik..  måste ju ha nåt bra att lyssna på när vi åker.. förr i tiden kallades det väl "blandband", alltså kassettband med egenpausade mellanrum mellan låtarna som inte alltid var så klockrena..haha.. 
Nån vill visst ta åt sig hela äran för musikvalen;) okej, du har bra musiksmak..men jag har faktiskt varit med på ett hörn, ett litet hörn ♥

Var uppe 06.30 i morse för en promenad.. shit vad jobbigt det var att kliva upp..och kallt.. men jag hade bestämt mig. Det var skönt så jag gör nog om det i morrn bitti. Har fasiken inte rört mig på hela sommarn typ..dags nu, mår bättre då!

Annars..jobb..jobb..skolångest..jobb..   träffa Therese och Kim i morrn, sola nån dag. Umgås med syrran fredag kväll, frukost på Java lördag morgon, jobba, tvätta, fest hos Eva lördag kväll..
Hans åker till Säffle i helgen.. trist..  sakna igen.. men snart får vi en hel vecka.. bara 11 dar kvar:) Har iallafall fixat pass nu, hittade ju inte mitt..

Göra te nu, sätta på en av de bra låtarna och dansa lite, sen sova!

Höres
/j

Kommentarer
Postat av: timbuktu

om jag inte helt ute så är det jag som skrivit ner alla låtar på "samos remix" skivan!!! alla kommer vilja festa med oss, ska bifoga låtlistan på din blogg så dina vänner också kan få ta del av världens bästa "bland band"!!! snällt va? (lite så ja jobba) ;)

2009-08-25 @ 23:40:27
Postat av: Jenny

du är så ödmjuk älskling.. :)

2009-08-25 @ 23:43:50
Postat av: Veronica lapplisa

ååh det låter underbart med semestern som väntar, hoppas ni får det bra..

2009-08-25 @ 23:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0