Väntar på lillasyster..

Eller egentligen jobbar jag ju. Är på kontoret idag. Men hon ska komma hit och luncha med mig.. Väntar bara på att hon ska ringa och be om vägbeskrivning.. Fast du har åkt hit tidigare så vet jag att du kommer få panik och inte hitta och svära över att det är så svårt att hitta i Örebro för det är så stort... :) 

Lite svårt att hitta fokus..borde ju ta tag i reklamationerna som faxats in och det ska jag, snart.. Massa tankar och funderingar i skallen bara.. Beslut man ska ta, saker man ska ta tag i och göra.. Manualen över livet...igen.. Var är den??

Nåt som är kul är att det kommit in beställningar på tavlor.. Kollegor till mamma vill ha! Kul! Kanske blir årets julklapp.. Tidigare har det ju varit mina tomtar i lera i olika utföranden, påklädda, nakna, med för stor luva, eller gigantisk näsa! Blir nog tomtar i år också..men kanske inte i samma utsträckning..

Nu ska jag bara kolla spelregler till backgammon, kom på att det blir ju perfekt att ta med till Samos, så längesen jag spelade bara, har glömt.. Sen lärde Erik och Carro oss ett tärningsspel när vi var i Åmmeberg som var kul. Längtar tills vi sitter i stekande sol med nåt kallt att dricka och lite spel.. Det är livet!!



"Älska mig mest när jag förtjänar det minst, då behöver jag det bäst"

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0