Det stora julbadet

har jag precis haft.. Känner mig lite som en ny människa! Ignorerade mitt halsonda och var och solade innan.
Nu sitter jag här med tända ljus och varm glögg i soffan, nypeelad o nyfilad.. Ganska skönt..

Patrik var förbi med en helt underbar julklapp tidigare ikväll, en tavla med tre vita hjärtan och under dem står det "amor vincit omnia". Och så fick jag en vit lycko-sten och en flaska vitvinsglögg..  Han är alldeles för snäll..Mer omtänksam får man leta efter.

Skippade skinkan i år och körde quornfärs istället. Blev nån slags tacos. Gött var det!!

På jobbet hade vi några "sistaminutenkunder" som köpte tofflor och presentkort, lite mer rörelse idag alltså.
Jag och Therese bytte julklappar också..det hör liksom till. Fick en jättefin ljuslykta och de finaste röda trosorna..She knows what I like♥
Av mig fick hon (eller bebisen) en röd body med en gris -svinsöt står det på magen.
Visste att hon gillade den!

Sviiinbra!!

Nu ska jag vara tråkigt seriös och betala räkningar..

GOD JUL!!!
/j - snövit i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0