Helt ok..

Helt ok ledig dag. Gick bra att hjälpa gammelmoster.Satte upp lite tavlor, fick undan en del skräp och så. som tack bjöd hon mig på lunch på Grisen och Kossan, snällt..

Efteråt gick jag hem och tvättade lite, fikade med H♥, sen gick jag och solade och hyrde två filmer, hoppas jag orkar se dem och att jag slipper se dem själv, är lite trött, somnade jättesent igår , ibland blir det så..

Har fikat med Tess nu på kvällen. Gjorde kvällsmat här hemma hos mig. Väldigt trevligt och skönt att ta igen lite tid..

Hittade ett foto idag, Gissa vem detta är? Väldigt kul faktiskt tycker jag!!



Fru Lindgren, du blir het i den svarta;)


"Hjärtat har motiv som förståndet inte alltid känner till"


MVH/j-som en doftpåse

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e H?

2008-12-04 @ 23:52:18
Postat av: Jenny

Ett litet mongo som är svag för inredningstidningar, hårda kycklingbitar, doftpåsar och kakor.. och jag i min tur är ganska svag för mongot!!

2008-12-05 @ 00:20:29
Postat av: lillasyster

H är någon mörk person med föredetta afrokrull som jag bara vill äta upp mmmmm

2008-12-05 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0