Hemska söndag

Det kan vara så ibland.

Var ju ute och åt med jobbet igår. God förrätt och mat, jag åt fläskfilé gratinerad med brieost..mmm..
Det var ju bara så otroligt varmt på Stallyktan så vi åkte allihopa hem till Matte och Karin och drack kaffe i deras mycket fina hus.. Det var trevligt.
När det var dags att åka slöt jag upp med Präktiga Ghina för ett par drinkar. Sen gick vi vidare till nyöppnade Strömpis. Det var kul att få dansa lite med henne-tokan!!!
Resten av kvällen och natten lämnar jag blank.
Kan säga att denna söndagsmorgon och förmiddag var hemsk! Av olika anledningar.. Jag vill inte att det ska vara såhär..Det gör ont..

Fick träffa mina tjejer en snabbis när de kom förbi och hämtade julklappar. Var så skönt att se dem, mina älsklingar♥
I morgon kommer de till mig igen!

Sen kom Ghina, Sofie och Hugo på fika. Therese och Kim tittade förbi en stund också. Mysig eftermiddag i min soffa.. Hugo fich sin julklapp av mig - konstruktivt ätande, bestick i form av bilar/traktorer - ascoola! Tror han blev glad för dem!
Sofie bjöd på himlans god dajmcheesecake..och jag fick ett till paket att lägga i strumpan:)

Nu ska jag sova. Är slut, överallt..

"Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på"

/j

Kommentarer
Postat av: Ghina

Präktiga människor gör inte som jag gjorde i lördags..



LOVE YA!

2008-12-22 @ 15:21:31
Postat av: Jonas

Tittut ! Följde ditt råd i julklappsfrågan ! Glöm inte att Le nu...;)

2008-12-22 @ 21:10:33
Postat av: lillasyster

denna hemska söndag.. urs !!! hoppas ju att allt blir bra !!!!!! jag vill inget hellre... hans... du är så välkommen in i familjen israelsson ;)

2008-12-22 @ 23:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0