Jag älskar..


♦ Att bli serverad frukost, det är vardagslyx för mig♥
♦ Att bli killad på ryggen
♦ Att ge bort något som jag vet kommer uppskattas
♦ Chili cheese
♦ Att göra någon glad
♦ Att vakna och känna mig utvilad
♦ Att sätta på mig något nytt
♦ Att hitta pengar i en ficka
♦ Att få ett sms som gör mig glad
♦ Att ha städat hemma
♦ Att se när mina barn skrattar


Jaha, ungefär lika händelselös dag på jobbet idag som igår, kanske lite värre tillochmed!!
Ikväll blir det date med Sofie och Ghina, ska bli trevligt. Mysigt att gå på restaurang, händer inte jätteofta..

I morgon är jag ledig..men ändå inte.. Ska hjälpa mormors syster, 85 år, att styra upp hennes hem efter att hon flyttat. Vet inte riktigt vad som väntar men det går säkert bra.

Dagens roligaste: Therese utbrister hojtandes: Såg du skäggbiffarna som gick förbi!!!???
                                   Jag ser fundersam ut men frågar helt allvarligt om hon vet vad det betyder.. Varpå hon asgarvar och 
                                   säger, det är klart jag gör!!  Konstigt tycker jag eftersom de som gick förbi var två killar/män  
                                   med otroligt mycket/lång/grov skäggväxt..


"Ett vänligt ord kan hålla en varm hela vintern"

Hejs/j

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dukan lägga till en sak i din lista =) !!! att höra när din lillasyster sjunnger

2008-12-04 @ 10:43:17
Postat av: Anonym

Ha ha ha...

2008-12-04 @ 11:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0