Jag kanske är barnslig..

Men jag är uppvuxen så. Det är nämligen såhär: Varje jul hänger det en strumpa vid sängen. Och när man vaknar på julaftonsmorgon får man titta i strumpan.. där i ligger nåt litet paket som tomten lagt dit under natten. Ofta är det godis och en tidning som man ska ha under dagen när man julmyser..
Nu blir det inte så (ja, om jag inte fixar det själv förstås, men hur kul är det?)
I år blir det annorlunda, vaknar själv (och har tvättid kl 07...??) men tänkte ändå hänga strumpan vid sängen..
Min kära ex svärmor var och lämnade ett litet paket till mig som jag ska be tomten lägga i strumpan och öppna när jag vaknar..  Det är så fint att de tänker på mig♥ Och skönt att jag kan ha den lilla traditionen kvar, även om det blir lite annorlunda...

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0