Just like a circus

Men ja, dagen är MYCKET bättre än igår.. Hade en liten svacka tror jag, är återhämtad idag, fick mer sömn inatt och har haft bättre struktur idag. Ja,  Fru Lindgren, struktur ÄR viktigt..
Lämnade Ella på dagis i morse, hon tjatade hela vägen att hon längtar så tills i morrn när hon ska vara lucia och läsa en vers. Hon är så peppad:) Ska bli kul att se min vanligtvis så blyga tjej vara modig lucia.
Jag och Alva grejade lite hemma, jag handlade och hon spelade lite dator. Sen fick vi lunchbesök av H, och efter det gjorde vi knäck. De blev så goda.. gör nog lite till innan jul...

Nu är det barnbad, mat, tv o tidig sänggång. Vi ska upp 06 i morrn!! Hur fan ska det gå till???? 

Hittade nyckeln..but it´s my secret where I found it...:)

Pappa, tack...  går kanske inte till Palmviken själv men gärna till Vero och mixmix:) Om vi har magproblem?? Har du inte träffat ditt eget barnbarn Ella?? haha..


"Avundas aldrig någon det sken av lycka han har. Du känner inte hans hemliga sorger"





/j-soffmyssugen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0