Lördagsshopping med Göran..

..har jag haft. Fick assistera hjälp vid val av hans julklapp till mamma, tror det blir jättebra. Vi tog en sväng över stan precis när affärerna öppnat och jag fick lite gjort också.

Hade svårt att sova igår, somnade sent och sov konstigt. Det kryper i kroppen. Sen tittar jag på mobilen hela tiden som att jag väntar på något.. Mår inge bra av det och stängde av den nu idag.. Och det känns inte heller bra ju..

Jobbar men ändå inte, var är allt folk??

Ikväll blir det trerätters med jobbet, tror vi blir 9st. Ska bli trevligt. Återigen, något annat i huvudet för en stund.. Och lite mat kan ju inte vara fel att få i sig..

Nej nu kan det väl bli jul nångång så man får det överstökat så vi kan åka till Arvika sen. Pratade med syrran i natt och hon har lite planer på vad vi ska göra när vi kommer dit♥ Längtar så jävla mycket..

Ska återgå..till att göra..ingenting..

/j


Kommentarer
Postat av: Soya

Men va kul att du också bloggar :D

Kram på dig kusin!

2008-12-20 @ 12:36:50
URL: http://soya.blogg.se/start
Postat av: Anonym

Ciao



Socker, jag ser att dina bloggar går i ett flertal nyanser av svart..



Du vet vart jag finns



// J

2008-12-21 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0