Näst sista dagen..

..på detta året..
Ja, nyår i morgon. Hoppas att 2009 blir ett bra år.. Ska göra mitt bästa för att det ska bli så..
Vet inte riktigt vad som händer i morgon kväll. Jag ska ha tjejerna iallafall. Vill ta det relativt lugnt.. Lite mat, vin och trevligt sällskap är allt jag behöver:)

Låång dag idag känns det som. Alla väntar på rean som vi inte har än! Klart man inte vill köpa skor när det är rea på dem om en vecka!
Har iallafall haft tid att göra en ganska stor solhandling idag;) Vita faran, som blivit grå fick genomgå en liten makeover och bli vit igen. Nu luktar han gott och skiner som bara den.. Hoppas att farans ägare blir glad..

Ledig i morrn, tvätta kl 12, varför bokar jag tvättid på storhelger? Julafton, nyår??
Jaja.. det behövs ju göras vilket fall som helst..

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0