Ok..

gör detta snabbt idag.. Har ingen som helst ork kvar, vill bara lägga mig nånstans och vila lite... Väldigt intensiv dag med barn, bad av barn, mat till barn, hund, kissa hund,  tvätt, städ, disk, pyssel osv osv.... Har ätit lite dåligt ett par dagar också och det fick jag igen för nu ikväll, på nåt sätt ville inte det lilla jag hade i magen stanna kvar..uäääkk... Ok, att spy är inte det värsta som finns men det hade varit bättre att ha det kvar!
Tack mamma för du kom o styrde lite i mitt kaos♥

Mycket tankar idag också...vill att alla jag bryr mig om och tycker om ska få må bra. Tyvärr är det inte alltid så.. Önskar jag kunde göra något..

(Fru Underbara Lindgren!! Jag har sparat pannacottan tills ikväll..  Går o kollar i kylen då och då och trånar...snart.... Skönt det var att få träffa dig en minut..)

I morgon blir jag utan barn igen..känns jävligt kluvet..som alltid...

/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0