Ont i hjärtat..

..får jag när Alva ringer och säger att hon längtar efter mig.. Jag blir ju också ledsen men försöker lugna och trösta. Hon ville att jag skulle följa med på hennes julavslutning i morgon. Jag skulle ju egentligen till Therese på glöggmys, men det blev inställt. Självklart följer jag med Alva på avslutningen!! Det ska bli mysigt.

Ja, hur var dagen då? Åt lunch med Ghina (som förövrigt är en jäkligt präktig tjej ;)) Trevligt att träffa henne lite, hade dock ingen mat att bjuda på. Hon åt egen matlåda och jag åt mitt sista paket nudlar.. Men jag är förlåten för det...tror jag :)

Ringde syrran också som satt hos frisören. Hon skulle ringa när hon var klar där. Eftersom hon inte ringt än så sitter hon nog kvar där än, eller glömde du bara mig...? ♥

Sen fick jag iväg en massa papper och blanketter. Hatar att fylla i sånt, inkomstuppgifter, vård av barn osv.. Så skönt när det är gjort! Men när jag kom hem hade jag fått fler att fylla i...suck..

Åt och hängde lite med Pluppen. De säger att kaniner lever i ca 7 år. Det betyder att jag ska hänga med honom i 5 år till!! Tror att jag och Pluppen måste bli bättre vänner, komma varann ite närmare, om vårat förhållande ska funka. Jag tycker det är ohyfsat att bajsa på mitt golv och bita i mina byxor!!

Pratade rätt länge med Patrik också. Min "lillebror", han är bra han.. (Och JO, nu satte du press på mig iallafall...Hmm..så får du inte göra Patrik)
Pratade ännu längre med Petra (fan, saknar henne också, jag ska klura lite mer på nyår Petra!)

Nu har jag pysslat lite. Hittade min STORA pyssellåda, hade nästan glömt den. Fick ihop lite grejer till mammas jobb tillslut.

(det går att klicka på och förstora bilden)
 

Ska sova snart, måste upp tidigt och ringa postkontoret!! Fråga inte ens varför..
Sen ska jag simma och sola-för jag är ju ledig i morgon! Otroligt skönt ska det bli!

"Förändra sig kan ingen -men bättra sig kan alla"

Och nu gör det ännu ondare i hjärtat men det orkar jag inte skriva om här och nu..

/j

Kommentarer
Postat av: Präktigast

Haha, klart du är förlåten, inte bara det du är förstådd oxå!

Idag ska jag mumsa i mig matlåda från mam&pap för jag hade inga nudlar hemma!



Vi måste ses mer än en snabbis på lunchen!

2008-12-18 @ 08:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0