Så satt man här..

Ska lägga mig snart, är jättetrött.. Somnade inte förrän 03 inatt för Alva blev sjuk. Hon fick feber och hostade konstant. Inte mycket sömn blev det.. Lite jobbigt faktiskt, hade verkligen behövt jobba men vad gör man...
Blir hemma i morgon också för hon har varit rätt risig idag. Ella får gå till dagis en stund och leka och öva på luciatåget som är på torsdag.
Dagen hemma var inte så bra.. Rörigt och bråkigt.. försökte tvätta lite och tappade bort min dörrnyckel i kaoset.. Har inte hittat den än..
Hoppas det blir bättre i morrn..det måste det bli!

Har nu ikväll bara suttit i soffan och gjort ingenting, jo, beställt ett par små julklappar på nätet.. Hittade det jag letade efter till tjejerna :)


Som vanligt..helt normala..


Den här platsen drömmer jag om inatt...


"Små små ord av uppskattning är nyckeln som låser upp de flesta lås"

/j

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha. Dina ungar är helt tokiga och underbara. ge Alva en krya-på-dig-kram från Hugron=)

Hörs senare!

2008-12-10 @ 08:35:31
URL: http://frulindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0