Saknar

Alva och Ella...som fan..

Jaha..onsdag.. Så jäkla lugnt på jobbet, det här är den värsta tiden på året. Inte så många som köper skor..folk prioriterar väl julklappar och annat nu antar jag. Men snart kommer alla vårskor in och då blir det lite mer att göra! Sen har vi ju rea i januari, då blir det rush..

Blev glatt överraskad av ex svärfar och fru igår när de kom in på jobbet med en stor julblomma till mig..så goa.. Man blir ju lite rörd när de gör så..
Fick köttfärs igårkväll, den var supergod♥  Sen gjorde jag även några tomtar, men ja vet inte vad som hände, de ramlade omkull i ugnen.. Tanken var ju att mamma skulle sälja dem på sitt jobb, får fixa nån lösning så de kan stå upp.

Syrran ringde förut..Känner hur mycket jag saknar henne och Arvika..men nu är det bara drygt en vecka kvar tills vi åker. Längtar så.. Då kommer lugnet♥

Ikväll vet jag inte vad som händer men i morgon bitti ska jag simma och sola tänkte jag. Är ledig i morgon. Ska pyssla lite hemma också och hoppas fortfarande att Kickan kan klämma in en klipptid till mig för nu ser jag förjävlig ut. Sen blir det antagligen lite glöggmys hos Therese i Hovsta.

Fredag kväll efter jobbet kommer "bevvangänget" till mig. Vi ska äta lite, dricka glögg och mysa..ska bli riktigt trevligt..
Sen på lördag kväll ska vi ut och äta med jobbet. Gör det varje år innan jul. Brukar alltid vara lyckat. I år blir det Stallyktan, har aldrig ätit där förut men det blir nog bra, mat ute brukar inte vara fel:)

Krypande känsla i kroppen...försvinn..

"Vill du sprida ut något, säg att det är hemligt"

/j

Kommentarer
Postat av: G

Nu har jag uppdaterat ca 5gånger, bara så du vet!

Till slut fick jag fram det nya..

2008-12-17 @ 16:13:26
Postat av: Jenny

Ja, nu förstår jag att det är du som gör prickar i min statistik;)

2008-12-17 @ 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0