Snart..

kommer min syster hit. Jag håller på och gör fint, tänder ljus och förbereder mat. Vinet ligger på kylning..
Känns som det kommer bli en bra kväll.
Världens bästa granne Eva kanske skulle komma och göra oss sällskap. Blir klockrent!
Sen får vi se vad som väntar. Blev bjudna på fest till lillebror också.. kanske hamnar där. Troligt är det ju att vi hamnar på "färjan" tillslut.. Fast de har ju tagit bort relingen så det är inte lika likt en färja längre:)

Igår var jag på temakväll. Tema Sydamerika. Musik och mat straight from Bolivia.. Kunde inte blivit bättre, tack♥

I morgon-dop. Ska ut på landet nånstans. Tur jag får åka med Tess♥
Hoppas nu bara jag har resorb hemma, det blir så jobbigt att gå på dop med vinhuvud..

Ska fortsätta styra/j

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack min bästa granne för den fina bemärkelsen. Glöm inte lyssna på Christer i P3 från igår ;)

2008-12-06 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0