Sushidate..

Vill tacka Sofie och Ghina för en underbart trevlig och mysig kväll♥
Jag fegade lite på sushin.. Men jag åt den traditionella soppan (Misu?) innan och så valde jag sushibitar med räkor och vegetariska saker i. Det var riktigt gott. Lätt att jag gör det igen!!

Nu har jag hängt med Pluppen en stund, han har känt sig ensam, stackarn...  Har även dammsugit och sorterat tvätt..Inte jättekul men behövligt. Ett litet samtal med syrran har också hunnits med förstås :)
Lyssnade på några låtar från Britneys nya..vet inte vad jag tycker än..

Ska dra på Timbuk och lägga mig i ett bad och sortera lite tankar. Det är skönt innan man ska sova..

gonatt/j

(förresten, Sofie och Ghina: jag mätte och fick 19 - är det rätt???)








Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ser helt skogstokig ut på bilden...=) Haha me like! Ja, vad ska jag säga. 19 cm, det är ju 3 cm bättre än mig, och jag är 10 år yngre. Du är fast. Grattis!!! Puss

2008-12-04 @ 07:40:10
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofie....igen

Fan va trött jag blir och fan va tidigt det är. Jag skrev hotmail.com istället för blogg.se... Hur smart är jag? Puss

2008-12-04 @ 07:41:29
Postat av: Cherryrama

Vad bra att veta att det nu finns någon som även jag kan äta sushi med.. även om det är "fusk-sushi".. Ser mumsigt ut. Kram

2008-12-04 @ 13:14:32
Postat av: Ghina

Ni kommer vara like beroende av sushi som jag snart.

hoppas



Ps. jag har inte vågat mäta än..

2008-12-04 @ 13:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0