Trött

Inte så kul att tjata om hur trött man är hela tiden.. Men detta är helt sjukt!
Kom hem 20.30 igår efter Alvas klassfest. Då la jag bara tjejerna sen däckade jag. Mådde så illa och trodde jag skulle kräkas..  H kom och däckade bredvid mig♥

Ella var så fin som Lucia. Hon sjöng högt och tydligt och läste sin vers klockrent! Stolt mamma!
Sen var det jobb igår. Nog den långsammaste dagen på hela året. Tur jag hade Therese där, för det var tomt på kunder..

Klassfesten var ok, mycket barn och uppspelta sådana. Vi föräldrar skulle lära känna varann lite bättre och blev indelade i lag och skulle spela fia med knuff på tid. Jag och pappan i mitt lag förlorade men det var kul ändå! Sen var det fika i mängder, kanske därför jag mådde så illa sen....

I dag har jag och Ella gjort alternativa knäck, med dajmchoklad. Två goda saker blandat till ett..mmm.....
Nu har Alva hämtats på skolan, vi gick i snöoväder dit, överraskade dem och gick till stan och köpte en pulka! Vet ju inte hur länge det kommer vara snö, bäst att passa på! De var små solar som satt på pulkan när jag drog dem hem..
Får nog skita i bowlingen denna månad, blev för dyrt just nu :(

Ikväll blir det lugnt, lite pyssel och soffmys..

I morgon ska vi ta bussen och åka till mamma och överraska med ett luciatåg. Det blir perfekt! Ska snika åt oss lite lunch där också...hehe..





hej/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0