Tungt..

..är det ibland..  fan att det är det nu.. Julen känns not so funny this year..
Det enda som var ljust idag var mitt hår..eller det blev ljust.. (Tackar Kickan för hon klämde in en tid till mig så jag slipper se ut som att jag har en liten råttbrun mössa på mig)
Och sen att se Alva och hennes klass stå och sjunga i kyrkan var också bra.. Är så känslig, sånt kan få mig att börja gråta.. mammahjärtat är svagt..
Sen var hon så ledsen och ville inte skiljas från mig.. Hon längtar så efter mig säger hon.. -Ännu ondare
Men det är inte så långt kvar till måndag nu..

Tess, tack för din medecin♥

Ska bli skönt att träffa mina gamla vänner i morgon kväll, så jag får lite annat i huvudet för en stund..



Varför blev det såhär.. Önskar så jävla hårt att det var annorlunda.. Vill kliva av berochdalbanan nu och bara åka pariserhjul, säkert men lite pirrande i magen när man är längst upp, och man kommer upp, igen och igen..men vill inte åka ensam, man ska inte åka ensam..

/j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0