Vin+sax = hackig lugg

Måndag.. Jävligt trött måndag.. 
Biter ihop och ler trots att det känns lite uppochner inuti, skulle behöva sova en vecka i sträck känns det som..

Lördagen med syster blev lyckad. Först hade vi en kort sjuksköterskeutbildning, jag fick lära mig en hel del :) Tack blodssyster♥
Syrran hade beställt tacos, förstår inte varför hon är så svag för det, visst det är gott men det finns godare..men hon fick sina tacos..
Eva och Hanna kom över och gjorde oss sällskap ett sväng. Mycket trevligt.
Gick åt en hel del vin under kvällen..blev inte att vi gick till lillebrors fest, förlåt Dani...  Tiden gick så fort så Eva fick säga åt oss att det var dags att gå. Det blev Färjan aka Frimis. Ganska mycket folk, men det är ju samma samma när man går ut. Varför gör man det egentligen? För så jävla kul är det inte! Sen stå o vänta i en evighet för att få sin jacka..
Satt sen hemma hos mig och pratade länge och kom sent i säng. Hade svårt att somna..klockan var närmare 06 när jag träffade John Blund.

Vaknade vid 11 igen och hade den där jobbiga känslan, nån form av ångest som ofta kommer när det är alkohol inblandat..
Gjorde mig iallafall ordning för dop och blev hämtad. Det var fint, lila Vendela var så söt och allt gick bra. Det jobbigaste var att jag frös så hemskt hela tiden.
Syrran och Hasse frös på sitt håll när de var och kollade på Robin som spelade hockey mot HC under tiden jag var på dopet. Sen åkte vi allihopa ut till hovsta och fikade innan de åkte till Karlstad.
Nu fick jag en rejäl systerdos men saknar henne redan. Vill att hon ska bo här!!

Idag får jag tjejerna igen! Åh vad jag längtat..
Världens bästa "stödfamilj" Maria och Krick hämtar mina tjejer på måndagar och ger dem mat och fixar. Så jag hämtar dem där. Är så tacksam för den hjälpen♥
Denna veckan blir det mycket.. luciafirande på dagis, klassfest..ska försöka göra klart tjejernas julpyssel, kanske göra lite knäck också..
Tror jag ska överraska dem i helgen och ta med dem och bowla.
Så är det ju jobb.. Är inte hemma förrän 18.45 på kvällarna när jag hämtat dem, så jälva drygt är det.. Undrar ibland hur man ska orka..

Fru Lindgren, jag använde aldrig den svarta!

"Den man bäddar åt får man ligga med"

/j

Kommentarer
Postat av: Sofie

Gillar ditt citat...;) Hoppas du får den bästa veckan med tjejerna. Vi kan väl försöka träffas o kramas innan jag åker till Jönne på söndag?

2008-12-09 @ 08:57:38
URL: http://frulindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0