En bra kväll...

 

Ännu en dag är snart slut..fan vad fort det går.. Om 32 dagar är det julafton-panik!!
Tycker oftast att tiden går för fort, man hinner inte allt man vill och tänker sig hinna med - omprioritera?
Men men, den här kvällen blev ju bra. Tjejerna kom och vi pysslade. Riktigt fina grejer blev det, kan ju inte avslöja för mycket eftersom de ska ges bort..
Sen kom blivande mamma T och drack glögg med oss och mös i soffan..trevligt trevligt :)
Ella sa: TYST, jag vill sova!! Sen somnade hon i soffan. Hon är så skön min unge! Så blyg och försiktig men så bestämd ibland. Ja, ni som känner henne vet...
Alva var sugen på att läsa så hon satt bredvid mig i soffan med en bok, sen sa till och med hon att hon ville sova och gick till sängen av sig själv, utan att jag behövde säga till!! När hände det sist??

Jaha..nu då? Blev lite tråkigt själv här.. Är inte så trött än..  Men en varm dusch, en kopp te (champagne-cream..så gott!!) och ett telefonsamtal borde göra susen!! Ja, så blir det..  Längtar ju lite tills i morrn av olika anledningar och ju fortare jag somnar desto fortare blir det nästa dag:)  Haha, var det jag som började mitt inlägg med att skriva att tiden går för fort?? Snurrigt...

God natt/j

Kommentarer
Postat av: Frulindgren

Hihi va roligt du skriver. Jag kommer följa dig slaviskt nu..Det fixade sig med bilderna ser jag. Gött! Hörs sen. Massa pusskram

2008-11-23 @ 10:51:23
URL: http://frulindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0