Ett försök...

Ok, blev inspirerad av Fru Lindgren (hoppas du inte misstycker vännen;))... Och jag gillar ju att skriva, har tänkt på att göra detta tidigare...  Problemet med att blogga är väl att man inte vet hur mycket man ska (våga) skriva, dels för sin egen del, vill ju inte vara för utlämnande, dels för andra i ens närhet som kanske inte gillar att bli omnämda.. Men jag ska försöka hitta en bra balansgång. Ger det ett försök, kan ju vara kul vettja..
Klockan är egentligen alldeles för mycket och jag hade ju tänkt komma upp tidigt i morgon för att gå ut och gå innan jobbet.. Risk finns ju att jag försover mig nu och blir utskälld igen av min bästaste gravida vän och kollega.. Ska lägga telefonen långt bort i rummet så jag måste gå upp och stänga av den när den ringer.. 
Men fan, välkomna då, ni som läser:)

Gonatt/j

Kommentarer
Postat av: frulindgren

Välkommen till ett nytt beroende! Klart du kommmer att lyckas. puss

2008-11-22 @ 09:42:09
URL: http://frulindgren.blogg.se/
Postat av: J

Spännande så nu har du kommit till sans och börjat, skall bli kul att läsa. Ciao Socker

2008-11-27 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0