Intensivt..

Det blir intensiva kvällar de veckorna jag har tjejerna.. Iallafall vardagskvällarna.. Idag har jag inte lika mycket energi. Klockan var 20 när vi åt mat..seeeent!! Men men, nu sover de gott och jag har fixat alla bestyr, bara skräpet kvar att gå ut med.
På jobbet är det extremt lugnt..sådär lugnt att det blir tråkigt, riktigt tråkigt...   Har på senare tid börjat fundera på vad jag ska göra..för nåt måste jag göra.. Känner att jag nån gång i livet skulle vilja slippa vända på varenda krona. Hade en sån period när jag började jobba på APK.. Då var jag ensam och utan barn, hade en rätt billig lägenhet och livnärde mig mest på nudlar..Då kunde man köpa mycket roligt!! Nu är ju inte det viktigste att köpa roliga saker.. Men ja..ni fattar..
Sen skulle det vara kul att göra nåt annat.. Mitt största problem och har alltid varit är att komma på vad.. Är inte alls främmande för att plugga..Skulle vara roligt faktiskt..Så tack ni som orkar lyssna på mitt ältande och velande fram och tillbaka..
Och pappa!! Vi ska definitivt prata i veckan, behöver dig och ditt kloka huvud...

Idag har iallafall Ella fått nya vinterskor- behövligt.. Nu kan hon åka pulka ordentligt på dagis.. Och så fick hon nya tajtsa jeans som hon kallar det..så nöjd var hon när hon stod framför spegeln och beundrade sin nya outfit:) Tur att läppglanset i håret har gått bort..hahaha..

Har idag också konstaterat att jag saknar Arvika och familjen där.. Nu var det längesen.. Får sån ro när jag kommer dit..
Men på annandan, äntligen!! Då blir det MixMix och Vero också, alltid...

Nä, nu blir det skräpkastning, dusch och te


 
Längtar hit...

Ciao/j



Kommentarer
Postat av: Ghina

Ja, där ute i stugan får man ro.

Ångesten och magknipet får lixom inte vara med där..

Love ya!

2008-11-26 @ 15:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0