Kallt..

Mindre tid men lite mer energi..
Blir ju inte så mycket tid kvar när man slutar jobba kl 18..sen ska man hämta barn, trötta och hungriga..  Hem och fixa mat (idag fick jag lite hjälp..tack♥), hjälpa Alva med ev läxa, prata om vad som hänt under dagen, fixa kvällen och natta dem, kanske läsa en bok och killa på ryggen..  Efter det är jag helt slut oftast. Men då ska man diska, plocka undan lite, se till att Pluppjäkeln har det ok, lägga fram kläder till morgondagen..
Ikväll var jag nere i källaren och hämtade varmare kläder till tjejerna, för nu är det kallt.
Kallt i lägenheten också, inga 16grader men inte 24 heller..brr...
Och trots att jag borde vara tröttare så har jag lite mer energi idag..var kom den ifrån??

Hade förövrigt en trevlig kväll igår..förutom mötet med spindeln. Den största spindel jag någonsin sett som inte bodde i ett terrarium, denna bodde i ett skåp! Helt sjukt vad stor den var..jag blev rädd. Men herr spindel lever inte längre, han har brunnit upp..

Måste nog sova nu..
Natti/j

Kommentarer
Postat av: lillasyster

jag kan komma och killa på ryggen .... puss bästa

2008-11-25 @ 08:52:05
Postat av: FL

Den är sjukt STOR. o grov. (Spindeln) Du är världens bästa mamma! pusskram

2008-11-25 @ 13:49:35
URL: http://frulindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0