Don't Kill My Darlings!

Är så trött..varför jag är vaken nu har jag ingen aning om..  Så trist att lägga sig själv..

Massor att göra på jobbet idag, det är kul, tiden går fort då.

Ghina hämtade tjejerna på eftermiddagen. De hade varit i Stadsparken, hälsat på Ghinas föräldrar och ätit glass..
När jag kom från jobbet fixade jag mat. Eva kom också och vi åt allihopa och kollade lite på "Talang-2009". sen var det målardags. Jag var som jag så ofta är...trög i starten.. Sen släppte det och jag vågade mig på en början på min tavla. Det var så kul! Gjorde tre till efter  den första och min samling har jag döpt till "Don't kill my darlings"  Varför undrar ni? Fråga Ghina och Eva svarar jag!
Samlingen går i kärlekens tecken, dvs med hjärtan som motiv (tyckte hjärtan var enkla för mig som inte är så haj på att rita och så och sen är det fint med hjärtan), hjärta betyder förövrigt corazón på Spanska..
Blev nöjd med den första tavlan som var på riktig duk. De andra som var på papper blev inte lika bra.. Men, för att vara första gången på länge man pysslar så..
Ghina målade en fin häst med vind i manen..  Alva gjorde en katt och Ella gjorde blommor och soligt väder. Den riktiga konstnären Eva målade ett porträtt av en kompis till henne, hon är så jävla duktig!! Jag är grymt imponerad!
Summan av kvällen  = Lyckad!!

I morrn ska Alva till mamma och Göran. Jag och Ella ska på Vårfest på Stallbacken. Det ska vara modevisning där och min kära kollega Maria ska vara mannekäng och det ska bla visas skor från våran butik och det vill man ju se! En fika med Tess ska också hinnas med:)  

Lite bilder från kvällen:


Här ska skapas!


Min är påbörjad!


Ghinas också!


Evas klar, fin va?


Också klar och fin!


Här är min!


Ellas fina väder:)


Alvas katt:)


Kaos på golvet!


Amor!

Gonatt/j

Kommentarer
Postat av: Miss Catrin

Gud va fint!! Vad ni är duktiga alla 5!!

2009-04-18 @ 09:03:29
Postat av: Eva

Hej bästa J!

Fasen vad fint du har gjort, det kanske ska bli vårna nya grej, varannan fredag. Mer pyssel åt folket! Å tack så mycket för komplimangen å den fantastiskt goda maten. Mums. Ni är bäst.

Stor kram

2009-04-18 @ 13:45:44
Postat av: he he

Sorry att jag aldrig komenterar. men kul läsning är det iaf=)

2009-04-18 @ 14:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0