Hur gott är grillad Haloumiost????

Dåligt med bloggande från mig...sorry.. Ibland prioriterar man annat:)
Veckan började ju bra och den har fotsatt i samma anda... Bara de 2 parkeringsböterna på 400kr styck som gjort det surt.. fan fan..
Pengar är verkligen ett ont måste. Blir man lyckligare av mycket pengar? Jag tror svaret är nej på den frågan, men att ha lagom så att man inte behöver tänka sig för så hela tiden vore inte dumt. Och kanske så man kunde spara undan lite också.. Men den dagen kommer väl nån gång:)
Vädret har ju varit helt fantastiskt! Skulle jobbat 11 dagar i rad nu så man hinner ju inte utnyttja solen till fullo.. Men inatt blev jag sjuk så det blir inget mackjobb idag, heller ingen sol.. Har feber, ont i kroppen och allmänt risig.. 
Fredag-lördagkväll har det grillats.. I fredags i Hovsta med trevliga människor, bebisar och hundar. Jättemysigt var det. Den grillade osten var underbar....
Igår var vi i Lillån. Mat, prat och dansmatte-spel. Ganska svårt men väldigt kul! Det var där jag började känna att nåt hände med kroppen.. sen kom febern...
Nu ska jag duscha och se om jag känner mig piggare..

/j

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackare :(!!! Krya på dig vännen! KRAMISAR

2009-04-26 @ 12:46:21
Postat av: Anonym

Det är så otroligt gott!

Krya på dig!

Ghina

2009-04-26 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0