Nu fastnade jag ju..

...igen.. Skulle ju lagt mig redan... Är egentligen vääääldigt trött, konstig sömn i natt..
  Har kollat film och fixat med tvätten sen blev jag sittandes här..

Har haft en bra dag, träffat Tess, fikat i trädgården. Grejat lite hemma. Myst med Ella. Snabbfikat hos familjen Lindgren. Kollat film med Ghina (råkade somna lite, men jag skyller på att jag sett filmen tidigare..)
Pratade med H för ett tag sen, det verkar gå vilt till i Göteborg..låter som de har väldigt kul. Blev glad för vad du sa innan vi la på.. Tack♥


Äntligen kan man sitta i trädgården och fika....
(fotograf:Ella)



Gräs och vårblommor :)  (fotograf:Ella)




Lögnen kommer att skada dig,
även om den tycks vara till gagn.
Sanningen kommer att gagna dig,
även om den tycks vara till skada.
                                               

Kommentarer
Postat av: Catrin

Fina foton! Duktig liten fotograf



Filmer ÄR bäst om man sover lite i mitten :) så gör jag med..

2009-04-19 @ 10:14:51
URL: http://misscatrin.blogg.se/
Postat av: lapplisa

åh vad mysigt!! Här är det många meter snö, minusgrader och vinterstövlar på barnen, knappt i juni ser det ut hos oss, som på dina bilder ;-)

2009-04-21 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0