Pluppen är vårkåt!!

Ja, det är sant!!
Han tror att mina ben är två snygga kanintjejer som han kan behandla hursomhelst...  Att han inte skäms...

En bra, glad dag igår! Tänk vad lite sol kan göra.. 
Var i affären hela dagen igår för Madde vabbade. Men vi har att göra nu, alla vill ha vårskor!
På kvällen färgade jag håret på fru Lindgren.. Kände mig stadig på handen trots alla koppar kaffe jag drack igår :/ Såg inte slutresultatet för hon åkte innan håret hade torkat men jag tror det blev bra.. Hon är ju alltid snygg;)
Sen kom Hans och vi åt Ben&Jerry's o kollade lite på TV.

Försov mig i morse och barnen också..fick stressa lite. Men en stressmorgon på hela veckan istället för stressmorgon varje dag är helt ok!! Alva drog ut en tand på sig själv igår och jag agerade tandfe i natt, kanske därför jag var extra trött i morse... I morrn är vi iallafall lediga allihop och behöver inte ställa någon klocka. Ska tvätta, gå till biblioteket och packa för på eftermiddan drar vi till Arvika! Ska bli kul att komma dit igen, var ju ett tag sen sist..

Nu ska jag jobba klart här på kontoret, hämta barnen, laga mat och sen åka till simskolan. Ska få låna Mackans bil i helgen och får den redan idag. Toppen!
Ikväll ska jag försöka göra så lite som möjligt.. Man måste vila ibland!! Tror min kropp försöker säga det till mig men jag
hör inte alltid så bra...


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0