Sådär dag idag..

Har två tjejer här som gärna testar gränser just nu.. så det började dagen med...

Jobbade ifatt på kontoret eftersom jag inte varit där på hela veckan. Gick lite tidigare för att hämta Pricken. Pricken är min yngsta dotters nya smeknamn. Hon har varit en liten ilsk fröken till och från denna veckan, så även idag. Kan förstå att hennes prickar kliar men va faan... lite hyfs tack!! Skriker och härjar, beter sig som 2år ibland..  Antar att det hör till utvecklingen...men suck.. 

Var på simskolan och hade strumbyxor på mig..  kunde ju inte ta av dem för min korta tunika var för kort att ha bleka, bara ben under.. så jag klafsade omkring med dyngsura fötter..jätteskönt!! Neee...

Sen det vanliga, lite mer härj och sen nattning.. Tillslut blev det lungt och vi kramades och det kändes bra, skönt att bli på bättre humör innan de somnar iallafall...annars kommer det där dåliga samvetet krypande... Var jag för hård?, sa jag fel?, gjorde jag fel?, var det orättvist? osv..

Nu ska jag duscha och sen se om jag kan hjälpa Hans med ett cv..  Han ska åka bort i helgen o de e inge kul.. Jo, för honom förstås..
Har iofs roliga planer för i morrn kväll med Ghina och Eva.. Mat och måleri! Tur jag har sån go granne som kommer med så bra förslag och tur jag har Ghina som hämtar barnen i morrn så det inte blir så sent..
Alva har pratat ihop sig med Göran och de har bestämt att hon ska sova där på lördag så jag och Ella blir själva... vad göra då? Hoppas på sol så vi kan ute och öva mer på att cykla!

Ciao/j


Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas att kunna få se några konster på cykeln i helgen..

2009-04-17 @ 14:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0