Semesterplanering

Ska på möte nu, på jobbet.. Ska planera semestrar. Har ju ingen aning vad jag ska göra i sommar. När ska man vara ledig, vad ska man göra med barnen och utan dem? Vill ju ha sol och värme.. Känns som det största kravet, sen var man är kanske inte spelar lika stor roll..

Ikväll ska jag äntligen få se Maria och Harris hus som de köpt! Jag och Hans ska dit och träffa dem, deras tre barn, och äta mat ikväll. Ska bli riktigt trevligt.

I morrn är jag på kontoret hela dagen. Sen ska jag styra lite hemma och packa litegrann för Stockholm. Såg på http://www.smhi.se/ att det ska bli 16 grader och sol i hufvudstaden på lördag, yes yes!!  Ett glatt humör och ett par solglasögon är egentligen det enda man behöver packa alltså;)

                  


ciao/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0