Update..

Detta har hänt på sista tiden:

• Har varit och är sjuk.. blev värre igår. Har runt 38, 38,5 i feber. Mår kass. Ligger i soffan och blundar mest hela tiden.
Göran var snäll och körde barnen till dagis/skola i morse för jag bara kunde inte..

• Har fyllt år, i måndags. Blev uppvaktad med frukost på sängen.. Längesen jag fick det, blev såå glad..  Blev väldigt överraskad för alla sms och samtal jag fick under dagen, många som kom ihåg. Presenten utanför dörren när jag kom hem gjorde mig också sjukt glad och lite rörd..

• Hämtade tjejerna i måndags, för det är mammavecka igen..  Säkert inte så kul för dem med en mamma som är sjuk och inte orkar nåt..men vad ska man göra...

• Varit på Arlanda och hämtat två negrer från Thailand.

• Haft ett par rejäla bråk/diskussioner med Alva. Vi är inte klara än, vi ska prata mer ikväll..

• Varit på utvecklingssamtal med Alva som gick jättebra.

• Ella har lärt sig starta själv med cykeln.

• Bytt 3 proppar i proppskåpet för elen gick gång på gång när jag skulle laga mat igår, till 4 hungriga personer, varav två satt i badet och var osams. Hade för svag propp men kom på det efter ett tag.... Jag var väldigt nära bristningsgränsen.. Tack Ghina och Göran som fångade upp mig..

• Varit lite ledsen, olika faktorer som spelar in..


Saker som jag ska försöka med inom närmsta tiden:

• Bli lite starkare så jag blir frisk nångång.

• Gå till biblioteket och lämna igen böcker innan det blir straffavgift.

• Ha "kalas" på lördag? Och isåfall fixa inför det.

• Plocka upp lite i kaoset här hemma.


/j


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är en hemsk person. Jag ska gottgöra dig hjärtat. Kram

2009-04-29 @ 21:56:42
Postat av: Pappa

Jag kommer söndag eftermiddag och löser av en stund, hoppas ditt kalas och Valborg blir jämt gôrbra och att du blir stark o frisk. Puss

2009-04-30 @ 11:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0