Tillbaka igen..

Har haft en jättebra helg i Arvika. Lugn och skön.. Alla utom jag drog till badhuset igår och roade sig men jag hade "glömt" min bikini och strosade runt på stan (eller stan och stan...Arvika är ju inte så stort). Hittade lite bra att ha-saker på MixMix såkart, de ska lägga ner och hade därför 30% rabatt på allt! Skitbra..men trist att de ska stänga.. Iofs ska det bli bowlinghall istället..  men jag hade nog velat ha MixMix kvar..
Pappa jobbade igårkväll så jag och Tina låg i varsin soffa och kollade film och åt godis..medecin för själen :)
Idag dammsög jag ur Mackans bil innan vi åkte hem, bilen blev jätteglad. Sen mellanlandade vi i Karlstad hos syrran och Robin och lämnade ryggsäckar som de ska ha till Thailand.. Inge avundsjuk...  Suck...

Summan av helgen är iallafall att den varit jättebra, god mat, lugn och ro..

Nu har jag packat upp, packat om lite till tjejerna tills i morrn, plockat och fixat, hämtat Hans bil, nattat Alva och Ella. Nu ska jag lägga mig i soffan med en kopp te. Har grymt ont i huvudet.. Krypande söndagskänsla...


/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0