Today is a good day!

Jag bara känner det...  Bra start på veckan med andra ord!

Hämtade Alva hos mamma på eftermiddagen igår och passade på att lapa lite sol på deras veranda ihop med kaffe och vaniljmunk, så skönt.. tjejerna var ute och lekte i parken och Ella visade upp sina cykelkunskaper. Hon lyckades starta själv några ggr. Övning ger färdighet!!
Sen mös vi mest i soffan, kollade Wipe Out.. så dåligt program men ändå sjukt roligt på nåt vis. Alva och Ella skriker av skratt när de hoppar på de stora röda bollarna och far som små vantar..
Lite senare kom Hans, rätt sliten men ändå vid gott mod:) Vi pratade, drack te..  Skönt att han är hemma igen! Lyckades att inte somna i soffan för en gångs skull!

Gick jättebra i morse trots att vi försov oss.. Hann i tid och alla var glada, underbart att avsluta veckan så..nu när jag blir av med dem för en vecka..
Det enda som var trist var att jag lyckades dra på mig en P-bot på 400pix. DAMN!! Jag som inte har det så fett behövde ju inte det :(   Försöker inte tänka på just idag iallafall..

jobb, jobb nu..
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0