Hittade en lista igen..


1. Hur gammal är du om fem år?  Oj..37.
2. Vem var den sista du träffade? Förutom Alva och Ella så var det Alvas kompis Estelle och hennes pappa.
3. Hur lång är du? 1,60
4. Vilken var den senaste film du sett? Gran Torino.
5. Vem ringde du senast? Marcus, angående en lapp som ska till fritids.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Karin: Ja, det fanns fler färger men ja tyckte rosa var finast. 299?
7. Vad är helgens planer? Har inga större planer, har tjejerna så vi får se vad vi gör. Försöker nog vara ute så mycket som möjligt om det är fint väder.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Beror ju helt på till vem och vad det gäller, men ja, ett sms kan vara smidigt ibland.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda sedan jag var ca 2 år.
10. När såg du senast din mamma? För 5 dagar sedan, när vi hälsade på mormor.
11. Vilken ögonfärg har du? Grönbruna.
12. När vaknade du idag? Vaknade vid 7.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, en liten katt satt på vår trapp i Närkes Kil efter en storm, helt förvirrad, trodde hon bodde hos oss.Hon stannade i 4 dagar sen försvann hon igen..
14. Vilken är din favoritplats? Finns många platser jag gillar.. Men ligga på bryggan i sommarstugan i Arvika, sola och höra vattnet klucka...mmm...
15. Vilken plats föredrar du minst? En ofräsch offentlig toalett är inte så kul.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jättesvårt.. I Örebro, förhoppningsvis frisk..
17. Vad skrämde dig som barn? Döden
18. Vem fick dig att skratta senast? Ella
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?  Nej, hade och spelade vinylskivor när jag var yngre, de är i källaren nu.
20. Har du stationär eller bärbar data? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dej? Varierat.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Har 4 st men sover bara på en.
23. Hur många landskap har du bott i? 1½, Närke och Värmand
24. Har du någon gång spytt på nån? Kanske på mamma eller pappa när jag var bebis.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Helst barfota, iallafall på sommaren.
26. Är du social? Nja ibland men kan även vara lite reserverad.
27. Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys Half Baked.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa bil, resa, bli av med skulder.
29. Tycker du om kinamat? Ja, jättegott.
30. Tycker du om kaffe? Ja, det vill jag inte vara utan!
31. Vad dricker du till frukost? Te, äpplejuice, kaffe.
32. Sover du på nån särskilld sida? Nej, det tror jag inte.
33. Kan du spela poker? Nja..sådär.
34. Tycker du om att mysa? Ja!
35. Är du en beroende människa?  Ja av olika saker, både bra och dåliga.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Hugo tex.
37. Vill du ha barn? Har ju två.. Men vem vet.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och Värmländska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet! Mmmm..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, mina barn, presenter och saker till hemmet.
42. Äger du dyra smycken? Nej.
43. Har du någonsin testat narkotika? Ja det har jag, i mitt tidigare liv, inget tungt, men ändå..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Två rostade smörgåsar, 2 ägg och en kopp te.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min syster är otroligt rolig.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ärret på armbågen med en svart prick i som är en liten sten, från Grekland.
47. Vad har du för ringsignal? "Losing my way" med Justin.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du va liten? Ja, har lite som mamma sparat.
49. Flirtar du mycket? Nej det gör jag nog inte.. Lite med kunder ibland för att försöka få dem att handla.
50. Vart togs din profilbild? Hemma hos mamma på julafton.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja det ska jag nog klara, iallafall fylla på..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser just nu "En flicka som kallas Alice" Verkar så bra men jag är lite rastlös för att läsa ibland.
54. Läser du dagstidningen? Ja, om jag har nån i närheten.
55. Prenumenerar du på någon veckotidning? Nix, sånt är lyx..
56. Dansar du i bilen? Njae..lite svårt när man sitter..
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?  P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad jag ska handla i morgon och att jag inte ska glömma att ta med lappen till fritids.
59. När var du i kyrkan senast? När Vendela döptes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0