VAB

Dagen började som den skulle, vaknade lite sent, fixa tjejerna och iväg till skola och dagis. Sen när jag varit på jobbet i 2 timmar ringer de från dagis och säger att Ella är hängig och har ont i örat.. Bara att hämta..
Har inte varit nåt större fel på henne här i eftermiddag men vi blir hemma i morrn också, för att vara på den säkra sidan..
Ghina kom och drack kaffe efter lunch, det var trevligt, men jag var lite trött, somnade en kortis.. Förlåt GhinIS...
När vi hämtade Alva så tog hon med en kompis hem och de lekte jättebra hela eftermiddagen. Jag fick lite "ensamtid" och fick iväg ett par ansökningar till universitetet, det är ju sista dan i morrn att ansöka. Jag hann!!

Sen det vanliga kvällsbestyret..

Nu ska jag lägga mig och läsa.

Gonatt/j

Kommentarer
Postat av: GhinIS

Det gjorde absolut inget att du somna, jag och Ella rockade ju fett på det där spelet!



och på fredag är det MYYYYYSSis.

2009-04-15 @ 10:44:59
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 10:51:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: lapplisa

Nämen vad kul!! Vad ska du läsa??

2009-04-21 @ 22:07:38
Postat av: Jenny

Har sökt socionom och personalvetare.. sen får vi se ;)

2009-04-22 @ 12:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0