Helgen slut..

..ja snart iallafall...

Den har varit mycket bra.. Känns för en gångs skull som vi har haft lite kvalitetstid.. Igår var vi i slottsparken och käkade glass, tog en lugn promenad över stan och hyrde film.. Mös tillsammans i soffan igår kväll.
Idag har vi varit ute och övat lite inlines, sen var det dags för Alvas första gymnastiklektion. Tror hon tyckte det var jättekul. Men det var rätt tufft och träning 2ggr/v.. Blev lite avis och hade lust att hoppa upp på mattan jag med och göra lite volter:)

Nu ska jag måla grunden på en tavla medan jag väntar på my love... han kommer snart, har jobbat hela helgen i Sälen..

I morrn är det pappa-vecka för tjejerna igen.. shit vad tiden går snabbt...   Och om exakt två veckor är jag i Grekland och sitter antagligen på nån restaurang, varm i huden efter första dagen på stranden, och äter nåt gott...  mmmmm.......




den här gjorde jag till syrran som hon i sin tur gav till en
kompis i doppresent igår..hoppas de blev nöjda:)



/j


Kommentarer
Postat av: Timbuktu

"många bäckar små"

2009-08-25 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0