Attgöra-LISTA!!!

Shit va mycke det är!

Idag:
•Boxning? Men måste nog säga nej..
•Handla.
•Tvättid.
•Tavlor- eller ja, klippa bokstäver till att börja med, har beställningar till julklappar.
•Skruva av beslag och dörrar från skrivbordet.
•Tvätta och slipa möblerna.
•Ner i källaren och ta fram varmare skor till Alva.
•Ta upp kläderna från golvet i min garderob och organisera. 
•Skruva bort sista hyllan, som ska säljas från väggen.
•Pluppbajs bort.



Närmsta tiden:
•Tjejernas rum..måste få det klart, alla saker som jag lagt på golvet och överallt.
•Köpa vit färg, både till möbler och tavlor.
•Lösa mina skulder.
•CSN-ansöka!
•Baka Herman.
•Skåp och byrå..fixa från Patrik.
•Julklappar, både fundera ut det som ska köpas och lyckas få det gjort innan jul, dvs inom 8 dagar!
•Jobbas ska det göras.
•Bostadsbidrag, måste ansöka om nytt.
•Fixa in allt i i de nya möblerna.
•Städa bort skit och slipdamm.
•Sälja möblerna.
•Bowla och äta julbord med jobbet.




Sånt jag kommit på att jag också skulle tagit tag i för längesen:
•Sortera alla foton till albumen, har legat i en kartong sen jag flyttade in. (för snart 3 år sen)
•Alla papper, räkningar, skolgrejer till Alva måste sorteras.. allt är en enda röra!
•Röja i skafferiet




Grejer jag skulle vilja göra men som nog får vänta lite:
•Sola- ett försök till att få min hy lite piggare.
•Läsa mina böcker.
•Sova lite mera.
•Kolla film, liggandes i soffan och äta wasabinötter och glass.



Ju mer jag tänker på det, desto mer kommer jag på som jag behöver göra/ta tag i..
Men min bästa vän är kaos..typ..  Så nu ska jag och min bästa vän umgås lite den här veckan, kanske dricka vinet som är kvar i kylen medan vi gör det vi är proffs på.. föda ordning ur kaoset..  Hmm..tror jag på detta själv?

Känner mig iallafall på ganska gott humör. Och jag säger återigen som den bästa.. Det löser sig, det gör det alltid...



/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0