Bebis på gång!!!

Igår kväll åkte hon in, Therese.. och hade då några minuter mellan värkarna...   Har inte hört nåt än och börjar såklart bli lite otålig här...    Spännande.. Undrar hur allt har gått, om de mår bra och såklart om det är en tjej eller kille..

Min hjärna och mitt hjärta har haft slagsmål.. Skitjobbigt.. Undrar om de två någonsin ska komma överens.. Och jag undrar vem man ska lyssna på.. Med en liten blandning hjärna/hjärta/Eva/Sofie så fick jag lite klarhet iaf..

Lämnade barnen i morse.. blir utan dem en vecka..
Såhär ser veckoplaneringen ut på ett ungefär:
•Måndag- jobba, sola
•Tisdag-  jobba, träna
•Onsdag- jobba, träna, säga grattis till lillebror
•Torsdag- jobba, färga fru Lindgrens hår, träffa gamla tjejgänget hos Tess, vara med och lära mig stängningsrutiner på macken
•Fredag- jobba, dricka vin med världens bästa granne, säga grattis till lillebror2
•Lördag- jobba, träna, bio?
•Söndag- inte ställa väckarklockan, jobba på macken, myskväll i soffan med film o godis


Vill ha en bra vecka med allt var det innebär.. Inget svajande!! Skärp dig!! skärp mig!! skärp oss!! Vi dansar istället!!

Ska försöka träffa Therese, Kim och bebisen också.. Bara den kommer nån gång..
Ska även försöka mig på att laga en fiskrätt jag hittade recept på i en tidning som verkade gott.. Äter fisk alldeles för sällan!

Skickar en tanke till pappa och Tina som är i Thailand och har det gott....♥

/j

Kommentarer
Postat av: Tess

Åhh vad spännande med Therese, hör av dig om du hör något mer. Är det step du tänkt på onsdag? kanske ska boka redan nu så vi har plats?

Kram

2009-02-23 @ 12:59:13
Postat av: Jenny

Ja, håller på ch avlider här, varför tar det så lång tid? Javisst är det step tänkt på onsdag! Vi bokar nu!

Hoppas allt är bra..

Kram

2009-02-23 @ 13:04:59
Postat av: Tess

Alla bokbara var ju redan slut.. har folk inga liv!! det är ju två dagar kvar till passet..

2009-02-23 @ 13:05:10
Postat av: Jenny

men va faaan.. då får vi göra som sist..

2009-02-23 @ 13:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0