Den som kunde trolla med knäna..

..han skulle ha kul!!!

Jaha, fredagkväll.. Ska alldeles snart åka till Fjugesta på taco/Let´s dance-kväll. Blir skönt att komma iväg hemifrån en stund..

Alva mår lite bättre idag. Det värkte hål på trumhinnan igår så det lättade lite på trycket.. Men hon har fortfarande ont, det rinner massa vätska och hon är rätt låg.. Lilla gumman..

Ella däremot är det inga fel på, hon är pigg och glad, lite för pigg ibland :)

Har varit och köpt bussbiljett. I morrn åker vi till Karlstad, till syster.. Barnen åker med pappa vidare till Arvika. Men jag stannar på tjej-drink-fest. Syrran fyller år på söndag så vi ska fira henne lite. Blir trevligt..
På söndag kommer pappa och tjejerna och hämtar upp mig och vi åker hem till Örebro igen. Pappa ska sova hos oss för han har möte i Ö-o på måndag. Så lägligt:)
Fick precis ett mess av pappa där han skrev att jag är en kämpe!! Tack pappa. det gjorde mig glad♥

Nu ska jag lägga mig och blunda i 2 sek innan vi blir hämtade.. Är så trött..



puss på Pilo


kram på Pilo


Trevlig helg/j

Kommentarer
Postat av: Timbuktu

tjej-drink-fest = ponnyläger!!



alvadon ser ledsen men ändå glad ut!!

tror slangbella viskar och lär pilot trix med toa-rulle!!

2009-02-08 @ 01:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0