Förvandling pågår

Jaha, måndag igen..
Håller på att transformeras till mamma. Idag får jag tjejerna igen! Yes!!
Har saknat dem massor...

Veckan som gick var en väldans bra vecka, den bästa på länge..

Lördagkväll var lyckad. God mat, spel, vin och sånt.. Lyckades överraska lite också, tror det var uppskattat :)

Söndag var lite seg, var trött på morgonen, seg i skallen hela dagen. Åkte till macken för att börja lära mig hur det går till, lite rutiner, kassa och sånt. Det gick bra och det var rätt kul! Ska dit och vara med och stänga en gång innan jag ska börja "på riktigt".
Hann se en film där på morgonen innan jag åkte till macken, "Candy" hette den, med Heath Ledger.. Den var stark och rörande..hemsk sorgsen.. Tänk att ett beroende kan bli så starkt. Man kan inte förstå riktigt...

På kvällen igår städade vi lite och satte upp Hans nya gardiner, blev så fint!! Sen blev det liggläge i soffan, var så trött..

Idag har jag lunchat på kontoret med Therese.. Hon är tjockis nu och riktigt less på sitt tillstånd.. Hon har ju inte beräknad förlossning förrän i morrn.. Men hon hade nog önskat att den kommit redan.. Det ser tungt ut. Men det lilla livet borde komma innan denna vecka är slut!

Nu är det dags för mig att gå till affären och fortsätta jobba där.

/j

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallå vännen!! Ville bara poppa in och säga hej!! Det va så länge sedan vi sågs!! Mysigt med bloggen, då håller du mig lite uppdaterad vad som händer i ditt liv :)!!!

Må gott!! Kramisar

2009-02-16 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0