Friday again

Ja, så var det helg igen..men det blir inte så mycket helg när man jobbar 7dagar av 7..  Men tänk vad bra det blir sen när löningen kommer.. Och tänk om man kunde lyckas spara något nån gång i livet...

Var på mysigt fika igår hos Tess, hon är så huslig och bjöd på nybakat bröd..mmm...

Sen var jag på macken och övade stängningsrutiner.. Många moment men lite övning till så sitter det sen.

Efter det fick jag träffa lilla Cornelia en liten stund.. Och hon var helt underbar. Så fin... Alldeles lugn och nöjd, låg och lyssnade och kikade. De doftar ju så gott.. Åh, man blir alldeles sjuk..  Föräldrarna var mäkta stolta också såklart..med all rätt!! Måste dit igen, snarast!!

Idag har jag jobbat. Åt lunch på Coco Thai med födelsedagstjejen Ghina. Oj, vad gott det var! Är mätt än.. Tack för trevlig lunch fröken Präktig ;)
Sen skulle jag handla lite vin till pysselochvinkvällen hos Eva och de bad om legetimation!! Hahaha.. Gött!!

Ser fram emot morgondagen, eller kvällen rättare sagt. Äta god mat ute, på Indigo tror jag det blir, sen bio, "män som hatar kvinnor". Har ju inte läst boken så det kanske kan vara till fördel när man ska se filmen, jag vet inte... men det blir nog bra hursomhelst!


/j













Kommentarer
Postat av: Sofie

ha en underbar kväll underbara människa! Puss!

2009-02-27 @ 18:48:25
URL: http://frulindgren.blogg.se/
Postat av: Anette

Vi var på premiären av "Män som hatar kvinnor" den var skitbra!

Kramar

2009-02-28 @ 10:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0