Glad..

..det är jag idag!!
En bra måndag och start på veckan. Måndagströttheten lägger jag åt sidan och låtsas inte känna av den, ler istället.

Helgen tillbringades i Värmland, hos syster. Hon hämtade mig och tjejerna på busstationen i Karlstad i lördags, vi åkte hem och åt lunch sen kom pappa och hämtade barnen och åkte till Arvika. De var så glade att få träffa sin morfar och Tina:)
Jag och syrran styrde lite inför kvällen. Vilade och handlade. Vid 18 kom alla gäster, som bestod av 6 tjejkompisar till syrran. Vi gjorde mängder av drinkar både goda och mindre lyckade.. Och så spelade vi spel, förlåt alla mina vänner som fått konstiga sms, men det ingick i spelets regler. Jag tvekar inte över min sexualitet, så ni vet!!
Sen var det utgång. Lite dans på Blue moon. Massa folk, blandat folk. Det var sådär, man känner ju inte direkt nån när man är i en annan stad och sen var inte musiken den bästa.
Syrrans Robin ramlade in också, inte helt nykter..han är rolig han. Men vi skippar fylletjefs nästa gång va, det blir bättre då;)
När vi tagit taxi hem igen fastnade jag i telefon en lång stund, lite jobbigt samtal. Men nu skärper vi oss och har en bra vecka♥

Söndagen var ok för min och syrrans del, Robin hade lite jobbigt när han och jag skulle fixa frukost på sängen till födelsedagsbarnet.. Kan det berott på alkoholintaget??
Sen firade vi, städade, bakade.. Hennes gäster kom på eftermiddagen och vi fikade. Sen åkte jag, pappa och barnen hem till Örebro, shit vad det snöade!!
Fixade kvällen för tjejerna, förberedde det vanliga för kommande morgon.
Sen såg pappa på film och jag åkte ut till Beverly Hofvsta en sväng.

Nu ska jag jobba OCH försöka få tag i biljetter till en grym sångerska som kommer i augusti, men det verkar inte helt lätt, jag är placerad i kö.....känns som jag är miles away..
Ikväll är jag upptagen, så ni vet!

Förresten, om man har EN helt ledig dag varannan vecka. Utan jobb och utan barn. Varför inte ta och jobba lite den dagen också? Låter ju inte klokt, jag vet.. Men sån är jag..Ska iallafall göra ett försök och tänka på att det kanske kan bli en riktigt bra semester i år..

/j


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej lilla du. Nej Hugo tycker att det suger att åka pulka, detäe mest jag som tycker det är kul. Men det är ju obligatorisk att köra lite pulka när det är snö så sällan.. =) Hoppas du har det gott. Vi är hemma idag och jag är lite halvkrasslig. Blä! puss

2009-02-10 @ 12:30:05
URL: http://frulindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0