Några steg åt rätt håll

Och det känns ju hur bra som helst!

Jättebra dag, haft lite andra arbetsuppgifter på kontoret. Mest suttit i telefon hela dagen och det har gått fint. Pratat med en massa trevliga kunder runt om i Sverige. Känns skönt att göra lite annat ibland.
Snart dags att gå till affären och fortsätta där till 18.
Sen måste jag hem och fixa Pluppen... Efter det Hovsta och idag ska vi måla! Skrivbordet ska bli vitt och fint.

Känner träningsvärken från igår komma krypande..gött:) Om jag hinner ska jag träna i morgon och på lördag också. Men i morrn ska jag göra studiebesök på mitt nya extrajobb också.. Får se vad som hinns med..

Blev glad igår kväll, fick en fråga/förslag som kändes otroligt bra..
Jag tror ibland jag kan ha svårt att visa vad jag känner..Kanske inte alltid visar varken min glädje så tydligt när jag blir glad eller ilska när jag blir arg heller..  Nu blev jag ju glad och jag hoppas att jag visade det.. Det var ett bra förslag nämligen:)

Saknar mina barn, pratade en sväng med Alva igår, hon var glad till en början när vi pratade men sen blev hon ledsen när hon kom på att hon saknade mig. Svårt det där..man vill ju prata med dem men inte att de ska bli så ledsna..Men veckorna går fort, redan torsdag i morgon ju..

Glöm inte att det viktigaste är att ha mat och tak över huvudet och lite kärlek.. På det kommer man ganska långt!

/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0