Paytime..

Sitter här och ska betala räkningar..  Vara ute i god tid istället för att använda pengarna till annat innan man betalat dom..för det är ju inte så smart!!

En helt ok dag..  Var på kontoret först. Inte jättemycket att göra, lite lagom.. fick öva lite på min buisnessenglish dock :) Alltid något!
Sen vidare till butiken för att vara där mellan 14-18. Mackan kom in med tjejerna och sa hej. Blev så glad att se mina små prinsessor♥ Vi kramades massor!

Kl 19.30 var det dags att träna. Jag och Tess stod lite stadigare på brädorna denna gången.. Riktigt kul!
Men mådde så konstigt efteråt...  ont i kroppen.. influensakänsla.. Fan vad jag är klen ibland!! Nu har jag duschat och ätit, känns mycket bättre...

Imorrn är schemat fullt..  Jobba, köpa present, fira lillebror, fixa Pluppen, träffa bevvangänget, jobba på macken.. Vill vääääldigt gärna hinna med och lukta på bebis också.. Har köpt present idag♥

Natti/j

Kommentarer
Postat av: lillis

you know... kraiditnote

2009-02-26 @ 10:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0